Liczba klientów - dane o działalności handlowej

Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd FACHOWCY.PL VENTURES S.A. "Spółka", "Emitent" podaje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta.

Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 lipca 2017 r. liczba klientów Spółki korzystających z abonamentowych usług obecności w Internecie wyniosła 3.000. W czerwcu 2017 r. liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 201. Dla porównania przed rokiem na dzień 1 lipca 2016 r. liczba klientów wynosiła 1.445, a w czerwcu 2016 r. liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 71. Całkowita liczba klientów netto uwzględniając rezygnacje wzrosła w okresie rocznym o 108%. Całkowita wartość umów z klientami podpisanych w czerwcu 2017 r. wyniosła 697.804 PLN netto. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego.

Według danych pochodzących z systemów sprzedaży serwisu Favore.pl na dzień 1 lipca 2017 r. liczba aktywnych pakietów w serwisie Favore.pl wyniosła 838.

Komentarz Dyrektora Sprzedaży Spółki p. Damiana Górki:

W czerwcu spółka Fachowcy.pl Ventures S.A. odnotowała rekordową sprzedaż, powiększając ilość obsługiwanych firm o 201 klientów, dzięki czemu portfolio spółki na koniec czerwca stanowiło 3000 obsługiwanych firm. W minionym miesiącu Spółka odnotowała 14% wzrost sprzedaży vs maj i o 175% zwiększyła sprzedaż w stosunku do czerwca 2016. Czerwiec okazał się być kolejnym z rzędu miesiącem, w którym Spółka zwiększyła efektywność pracy handlowców, uzyskując 11% wzrost produktywność w stosunku do maja (wzrost z 5,33 sprzedanego pakietu per handlowiec w maju do 5,91 w czerwcu). Czerwcowy wzrost sprzedaży to efekt kontynuacji obranego kierunku rozwinięcia alternatywnych kanałów dotarcia do klientów - poprzez edukowanie przedsiębiorców w formie konferencji i webinarów. W kolejnych miesiącach spółka zamierza zwiększyć skalę działań związanych z wykorzystaniem alternatywnych kanałów sprzedaży/dotarcia do klientów, dzięki czemu prognozuje kolejne wzrosty sprzedaży.