Liczba klientów - dane o działalności handlowej

Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd FACHOWCY.PL VENTURES S.A. "Spółka", "Emitent" podaje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta.

Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 września 2017 r. liczba klientów Spółki korzystających z abonamentowych usług obecności w Internecie wyniosła 3.128. W sierpniu 2017 r. liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 47. Dla porównania przed rokiem na dzień 1 września 2016 r. liczba klientów wynosiła 1.666, a w sierpniu 2016 r. liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 119. Całkowita liczba klientów netto uwzględniając rezygnacje wzrosła w okresie rocznym o 88%. Całkowita wartość umów z klientami podpisanych w sierpniu 2017 r. wyniosła 140.669 PLN netto. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego.

Według danych pochodzących z systemów sprzedaży serwisu Favore.pl na dzień 1 września 2017 r. liczba aktywnych pakietów w serwisie Favore.pl wyniosła 727.

Komentarz Dyrektora Sprzedaży Spółki p. Damiana Górki:

W sierpniu Spółka Fachowcy.pl Ventures S.A. pozyskała kolejnych 47 klientów, zwiększając portfel do 3128 odbiorców swoich usług. Na sierpniowy spadek sprzedaży wpływ miał przede wszystkim poziom natężenia urlopów zarówno po stronie klientów jak i handlowców. Z końcem sierpnia spółka przeprowadziła restrukturyzację w dziale handlowym, zmniejszając liczbę handlowców do 20 najbardziej efektywnych osób, jednocześnie redukując zatrudnienie w dziale Call Center tak, by każdy handlowiec miał przypisanego jednego konsultanta CC i aby cały proces sprzedaży (dotarcie do klienta, umówienie spotkania,  odbycie spotkania oraz sprzedaż) odbywał się w tandemach (w lipcu i w sierpniu przeprowadzony został  test pracy w powyższej formule, który potwierdził efektywność takiego działania). Dodatkowo we wrześniu spółka planuje działania sprzedażowe, poprzez udział w czterech konferencjach sprzedaży organizowanych przez firmę 360 Smart Business Consulting pod hasłem "Nowoczesne techniki Sprzedaży" (planowana frekwencja to 250 osób na każdej konferencji) oraz uczestnictwo w szkoleniu online z Brianem Tracy "Psychologia sukcesu sprzedaży". Wspomniane aktywności mają wesprzeć handlowców w dotarciu do nowych klientów i zwiększeniu sprzedaży / produktywności handlowców.